close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

7 סיבות טובות לשילוב מתנפחים בכל אירוע עם ילדים

מערכת שורשיב ניסן, תשעט17/04/2019

איך מתנפחים יכולים לשדרג לכם את האירוע...

תגיות:
1.בואו נדבר רגע על הכיס שלכם
הילדים של שנת 2019 לא מתביישים לדרוש מההורים חגיגות ענק והפקות גרנדיוזיות, בעיקר ביום ההולדת שלהם. במידה רבה, לא ניתן להאשים אותם: הם חשופים להפקות יוקרתיות מאד באינסטגרם, בפייסבוק וגם בתכניות הטלוויזיה בהן הם צופים. כשאתם משלבים מתנפחים באירוע, אתם יכולים לעמוד בציפיות ובסטנדרטים שלהם, רק מבלי לקרוע את הכיס.

בהשוואה לאטרקציות
אחרות, פעילויות ומפעילים באירועים לילדים, שירות השכרת מתנפחים זול הרבה יותר, תוך שהוא גם מעניק לכם יותר. הסיבה? הפעלות אחרות קצובות לשעתיים, בעוד מתנפחים זמינים לכם להשכרה ארוכה יותר.

2.חגיגה לכל הילדים באירוע!
אטרקציה של מתנפחים מתאימה לאירועים בהם ישנו קהל מגוון מבחינת שכבות הגיל: ילדים בגיל 5, 8 ו-12. כידוע, ילדים המוזמנים ליום הולדת לרוב גם מגיעים עם האחים, ובאירועי משפחות מטבע הדברים מגיעים ילדים בגילאים שונים. במקום להעסיק את עצמכם בשאלה אילו אטרקציות שונות תשלבו, ובמקום לשלם עבור כמה אטרקציות שונות – תוכלו לבחור במתנפחים המתאימים פשוט לכל הילדים!

3.בנים או בנות? אין כל חשיבות
אז בנים אוהבים כדורגל, בנות אוהבות סדנאות יצירה אך בנים ובנות אוהבים מתנפחים! אם אתם רוצים לחסוך לעצמכם בלוגיסטיקה, בליקוט המלצות ואיסוף רעיונות – המתנפחים הם המענה עבורכם! גם אתם זוכרים לבטח מילדותכם את הכייף הגדול, הסיפוק האדיר וההנאה העצומה שהייתה לכם מקפיצה על המתקנים המתנפחים. מדובר על פעילות שנהנית מעל זמניות, זאת מאחר והיא פשוט מתאימה לילדים באשר הם.

4.פעילות לאירועי חורף וקיץ
את המתנפחים תוכלו להפעיל גם בפארק עירוני, בגינה הצמודה לבית שלכם, בחצר הפרטית שלכם או במועדון ילדים. את המתנפחים ניתן להשמיש כ-365 ימים בשנה, זאת עם הצבתם בחלל מתאים בהתאם למזג האוויר. מעבר לכך, כל עוד האירוע שאתם חוגגים הוא אירוע קייצי, יהיה ניתן לשלב בהם מים עם מתקנים המשלבים גם מגלשות.

5.אתם לא צריכים להוציא כסף על מפעיל
מתקנים מתנפחים בהשכרה חוסכים לכם המון כסף על מפעיל! כידוע, המון פעמים הפעילויות לילדים מאד יקרות מאחר ומפעילים אותם מספר מפעילים שרוצים להרוויח. במקרה הזה, אתם מקבלים ערכת ניפוח, כך שכל הנדרש מכם הוא לנפח בכמה שניות את המתקן. מכאן והלאה? הילדים קופצים מאושר! אין כל סיבה לשלם למפעיל – במקרה הזה הילדים מפעילים את עצמם.

6.פעילות חינוכית בעלת ערך מוסף
אם חשבתם שהמתקנים המתנפחים מתחילים ונגמרים בקפיצה של הילדים עליהם, כדאי שתחשבו שוב. קפיצה על המתקנים המתנפחים מגלמת בתוכה המון:
? עידוד שיתוף פעולה בין הילדים
? טיפוח אחריות אישית של כל ילד
? התחשבות באחר
? יצירת קשרים חברתיים באמצעות החוויה

7.הילדים רגילים לשבת? עכשיו הם קופצים
ואולי הכי חשוב: אתם מעודדים את הילדים לפעילות גופנית דרך המתקנים המתנפחים. אם תחשבו על זה, עם פעילויות המבוססות על מפעיל כדוגמת קוסם או ליצן, הילדים לרוב סטטים ויושבים. במקרה הזה, אתם גורמים להם להזיז את הגוף, להוציא אנרגיה ולהשתחרר. כיום, קשה מאד להזיז את הילדים מהמסכים, מה שגורם לכך שהמון פעמים הם במצב של תת פעילות. אין ילד שלא ירצה לקפוץ מאושר על מתנפחים – זו ההזדמנות שלכם!
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה